Poprvé v posilovně

poprve-v-posilovneTak už jste se definitivně rozhodli, že začnete posilovat? No, ale víte co si do posilovny vzít a co tam vůbec poprvé dělat? Poradíme Vám. Předtím než se vydáte na cestu do posilovny je dobré připravit si tyto věci:

  • Oblečení a přezůvky ve kterém budete cvičit (dobré je oblečení které saje pot a přezůvky, které drží kotník-naprosto nevhodné jsou pantofle)
  • Ručník a pití (ručník si budete pokládat na lavice a přístroje)
  • Deodorant(není vhodně v posilovně zapáchat)

Po příchodu do posilovny se zřejmě budete převlékat. Pokuste se najít někoho, kdo vypadá jako trenér nebo se na něj zeptejte. Trenér by Vám měl říct jak to tam chodí, pokud to neřekne nebojte se zeptat. V posilovně by jste měli dodržovat jistá pravidla:

  • Nerachoťte a necinkejte zbytečně činkami
  • Pokládejte pod sebe na stroje a lavice ručník
  • Poslouchejte a dbejte na rady trenéra
  • Do posilovny vstupujte v čisté sportovní obuvi
  • Vracejte činky a přístroje na své místo

Před cvičením nastává důležitá fáze – rozcvičování. Rozvičování NIKDY nevynechávejte. Rozvičte si důkladně všechny svaly, i ty které nebudete chtít posilovat. Nestyďte se pořádně protáhnout, není to přece nic neobvyklého. Po rozcvičení se jde posilovat.

Pokud nevíte jak se na posilovacím stroji cvičit, znovu se zeptejte trenéra. Měl by vám vysvětlit správné technické provedení a časté chyby. Při prvním posilování si NEnakládejte těžké váhy. Naučte se správnou techniku cviků a až pak přidávejte závaží.

Během prvních dnů(možná týdnů) by jste měli rovnoměrně procvičovat svalstvo celého těla. I když vás některé cviky nebaví, nepodceňujte je. Mezi základní posilované svaly by měl být široký sval zádový, břišní svaly,svaly hýžďové, svalstvo paží a svaly prsou. Při cvičení dodržujte jisté zásady:

  • Svaly neprocvičujte do extrémů
  • Při cvičení se soustřeďte na posilovanou partii
  • Nezapomeňte dýchat – většinou při spouštění nádech, při zabírání výdech
  • Nepřeskakujte od partie k partii, ale provádějte cviky, které cvičí stejné či podobné svaly(to znamená že nebudu cvičit svaly nohou pak přeskočím na svaly prsů, pak znovu nohy, ale procvičím třeba na třech strojích partie nohou)
NEPŘEHLÉDNĚTE  Zvýšení testosteronu - tablety a přírodní preparáty na tvorbu testosteronu

Tak základy už znáte a hurá do posilovny.

0 comments on “Poprvé v posilovně

  1. Pingback: Homepage

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>